Känns som om det börjar landa igen

Efter en tid där det har vart mycket energi- och orkeskrävande saker så tror jag att det kanske är på väg att börja lugna ner sig och landa lite. Saker är på väg att ske, som vi hade velat ha för längesen iof, men är det på 'g' iaf!

Idag ska jag, Lina (min systedotter) o Millis ta oss en sväng till stan o mysa lite. Kika lite i affärerna o äta lite mat kanske. Sen får jag hem o lämna dem, bara för att åka in till stan igen.. Haha! Vi ska ha lite afterwork med jobbet. En av våran toppenkollega har fått ett sånt erbjundande till jobb, så de kunde hon givetvis inte tacka nej till, men sicken förlust för oss! Hon har vart så smidig o bra, så det blir svårt att ersätta henne! Men vi är glada för henne trots allt :) Sicken grej alltså!
Hur som helst ska vi till Poolhouse för att bowla o äta lite god mat. Så de kommer bli toppen, halva personalstyrkan ska ju faktiskt me!!! Helt otroligt för o va mitt jobb!! HAHA!

Ja just de, den här bilden gjorde granntösen och Lina om på mig, så här i Halloweentider som det ju är...:



Kommentarer
Postat av: Helena

Din blogg är så hemtrevlig och välkomnande :)

2011-12-11 @ 15:20:47
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0