07.00

Emilia o jag är vakna. Gosade massor me gubbs i morses, för jag vet inte om kussen e så sugen på mys i sängen med mig i en vecka, så de blir inget kramandes i sängen nu... Haha!
Sitter i soffan nu o skriver. Millis dricker välling framför "bompa" o jag njuter av lugnet. För snart drar yrvädret igång igen ;)

På agendan idag står följande:
  • Packa klart väskan
  • Se så pass, biljett och EU-handling medföljes
  • Lägga i mörk toning i håret
  • Fixa naglarna, för de va längesen de fick omvårdnad!
  • Dammsuga
  • Gå ut med Hilma och Millis
  • Åka och "hamla flälil" - Emilia vill att vi hämtar en ny fjärligstattuering på mitt jobb :)
Så, ungefär det står på min agenda idag. Nu står Millis o vill plocka fram flingor, så dax för frukost helt enkelt!

ζ

Miss Betty B

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha nu en härlig vecka och TA de LUGNT. Sola för mig me.Skicka ett sms nån gång så jag vet att allt är bra. Hälsa Ida. Puss <3<3<3

2011-09-30 @ 08:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0