Bloggeliblogg

Har inte riktigt hunnit skriva, så får göra en liten uppdatering.
Jobbat idag iaf. Flexade lite tidigare, så jag hann förbi Net on Net för o hämta datorn som vi vart utan i säkert fyra veckor. Men nu är den hemma iaf! Synd att precis ALLT är borta på den. Hårddisken krachade på nåt vis. En dag gick den inte att starta bara :( Så alla bilder är borta nu. Några finns ju på FB, men långt ifrån allt.
Tindra åkte med en kompis hem och blev kvar där med natten nu. Gubbs har jobbat hela kvällen och kom hem nu (23.22) typ...
Har spenderat kvällen med att käka pizza och sen kolla jag o granntösa på Änglagård :) Älskar den filmen!!! Imorn blir det nog Änglagård 2.

Ne, nu börjar jag bli bra trötter! Ha de gott där ute i höstmörkret. Ska se om jag kan grejja lite me mina kort imorgon.


ζ

Miss Betty B


Kommentarer
Postat av: IDA

Sötis :)

2011-09-24 @ 18:15:03
URL: http://blondinbodahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0