Dagens goda gärning

hoppas jag att jag har gjort nu :) Grannarna längre ner på gatan har förlorat sin högt älskade vovve i dagarna här. Mötte frun i huset och frågade lite försikigt då jag visste att han hade varit mycket sjuk o vart nere på Blå Stjärna i Göteborg. Men han va så dålig så det gick inte. Rasade i vikt och ville inte äta. Stackars liten. Hon hon va så otroligt ledsen! Jag förstår precis hur hon känner det! Så idag ville jag göra en liten sak, så jag jag gick över med ett fat med nybakta muffins. En liten tanke åt dem bara i denna så ensamma stund. Hunden va ju deras allt.


♥ Ta hand om era djur, älska och vårda dem ömt ♥



ζ


Miss Betty B

Kommentarer
Postat av: mamma

Goa snälla du.

2011-09-13 @ 13:06:58
Postat av: Karolina

Sv. tack anki! vad glad jag blir:D

2011-09-13 @ 16:24:14
URL: http://bykarolinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0