Fem dagar kvar...

Söndag idag och det är fem dar kvar tills jag o kussen åker till sydligare breddgrader för o bättra på brännan inför vintern o fyller på kroppen med konstant groggintag så det räcker till sommarn!! :D

Idag började tipspromenaderna börjat för hösterna. Bra promenadväder så vi tjejer gav oss iväg, även Hilma. Fick fyra futtiga rätt :( Men de va bra blandade frågor. Så va trevligt. Sis kom här vid halv fem tror jag med tvillingarna i släptåg, så vi åt middag tillsammans allihopa. Janne-Banan va hemma oxå. Fick till o med njuta av hans närvaro i morses! Bara det :) Händer ju inte så ofta nu för tiden....
Men nu har iaf sis o hennes barn åkt hem till sig. Våra barn ligger i sina sängar o jag e nyduschad. Gott.
Sen blir de te o krypa te sängen snart. Upp o jobba i dagarna tre för att sen vara hemma lite innan jag åker. Hur ska jag kunna va utan Millis så länge?! Uja sicken dyr telefonräkning jag kommer o få =/ Måste ringa hem varje kväll o prata lite med henne iaf!
Mitt lilla ♥



ζ

Miss Betty B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0