Frisörskola nästa?

Nu går det nog troll bland småtjejerna i Västragötaland. Andra gången på två veckor som jag får klippa nu pga av att de inte kunnat låta saxen ligga. Inte för att de kanske blir überbra, men bättre än innan iaf! ;) Ja se dessa ungar.. Tur de inte e nåt värre, och det växer ju ut oxå så småningom. Så jag får väl införskaffa i en riktig sax snart kanske, den jag har nu är inte jättebekväm o hålla i :P Stod som bäst med färg i hela hövet när tösabeten kom o undra om jag kanske kunde hjälpa henne lite.....

Idag hann vi med e tur te stan oxå. Kom hem precis o sitter på trappen. Har fikat negerboll tillsammans med Millis. Gott! Ny salva fick införskaffat från snälla doktorn på jobbet, växlat lite pengar, fixat schemat till dagis, köpt mer toning till håret samt en liten söt necessä, puderborste och ny deodorant och ett gulligt nagellack i mörklila för endast 10 kr! Så det blev dan i stan det. Millis passa på o somna när jag växlade pengar så då passade jag på att ta lite lunch i lugn o ro. Blev nog inte helt nöjd ändå med färgen i håret, blev mycket ljusare än vad jag tänkt mig. Så köpte en rätt så mörk toning som nog åker i innan jag åker.

Ser ut så här nu:                        Men vill ha det typ så här:


Tjingalongen på en vecka nu då :) För nu kommer jag nog inte hinna skriva mer innan jag åker




Miss Betty B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0