Gött

En som fråga mig på jobbet igår om jag kanske kunde byta dag från onsdag till torsdag istället för hon skulle iväg på nån kurs. Och jo då, de va ju inga problem med dagis. Så idag e jag ledig hela dagen, vilket är rätt gött eftersom jag jobba kvällen igår på Jouren. Tyvärr så e skitvädret med oss idag me. Blåser halv storm ute o regnar :(

Åker kanske ut till systeryster i U-hamn o e lite med henne. Se hur operationen med tanden gick på hennes äldsta tös o hon själv va på undersökning med foten igår, Hallux Valgus. Så blir väl operation framöver här. Får se hur jag gör.

Ne, får ta o äta lite frukost. Lillan har redan blivit serverad.


ζ

Miss Betty B

Kommentarer
Postat av: p h o t o g r a p h y b y siri

tack så himla mycket! :D jaa, gör det på vissa bilder, men är så tidskrävande bara .. men ska tänka på det, tack för tipset :) och förlåt för sent svar haha! kram

2011-09-14 @ 15:36:11
URL: http://shal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0