Helgen i Uddevalla

Har vart lugnt här ett par dagar med bloggningen. Va ju i Uddevalla fre-sön. Har vart en bra helg o bara vart me familjen. Va ute i Köperöd hela lördagen o va me brorsan o hans familj. Vilma fick sina presenter. Den gående grisen va lite läskig men kopplet älskade hon bums! Söte trollunge ♥ Svägerskans syster roade barnen med lite hästborstning o ridning sen också. Emilia tyckte det va helt ok, tills hästen skulle gå, då va de jätteläskigt. Hästen började bli lite pigg då med, så gick ju rätt snabbt. Då ville hon inte rida mer! Men Tindra tyckte det va skoj. Red en runda där så fint.




Hade möjlighet att möta upp med en gammal klasskompis till mig sen på kvällen igår, men jag orkade verkligen inte. Va så slöer! O mamma hade ev tänkt gå ut o dansa, men hon va lika slö som jag! Haha, så de fick bli slapp framför TV:n för oss båda o sen direkt i säng. O de va rätt gott faktiskt. Har bara tatt de lugnt denna helgen. Idag så va vi en sväng på Torp (den e ju obligatorisk på söndagar bara för att min moster + man e där ute o veckohandlar, typ) så lite kik där + lite mat. Sen åkte vi ut till Köperöd o tog en fika me brorsan o sen så bar det iväg hemåt för oss brudar. Så ikväll har jag fått myst me mitt stora ♥ och snart blir det sängen för oss med!
Och imorn får jag inte glömma o anmäla mig till Zumban!! Den började egentligen förra veckan, men hade ingen möjlighet o gå då jue :( Så hoppas jag inte klantar mig för mycket med de nya stegen som säkerligen har tillkommit nu efter ett långt uppehåll!!!



Avslutar med en bild på min händige storebror som håller på o bygger på sitt o Lindas hus :)





ζ


Miss Betty B

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej :)



Hoppas du har en bra kväll:)



Just nu lottar jag ut en ansiktsmask från Hm, var med och tävla du med, det är en perfekt sak för höst och vinter dagar:) Tävla här:

http://ninnah.blogg.se/2011/september/tavling-1.html



Kram

2011-09-12 @ 18:02:05
URL: http://ninnah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0