Hujja då

Har jobbat hela dan idag o sen hem för o göra middag. Janne va kvar på sin firma efter jobbet så jag hämta kidsen från dagis o fritids. Korvstroganoff blev det idag. Lyxa till de me lite vitlöksbröd till. Alltid gott! Sen va de bara till o ta en kort promenix me Hilma o sen byta om te gympakläder, för det va dax för Zumba! O sicket pass. E så grymt kul!!! Får man en chans att prova på det så GÖR DET!! E så vansinnigt skoj :D Imorn är det prova-på i Svenljunga på Moga, så Karin har frågat om jag kan hjälpa till o leda passet så det är fler som folk kan titta på. Skoj, ger mig bra feedback. Så vi körde igenom lite gamla låtar från terminerna innan, så vi kan dem... Hehe.. Men dem satt rätt bra ändå. Otroligt vad man kommer ihåg! Roligt roligt!! Så jag e gött svettig o salt o sträv just nu känner jag. Ska bli gott me en dusch. Funderar på om jag skulle sätta på Änglagårdsfilmen, men tror klockan böjar bli mkt, men e inte så mkt o ha på TV :( E väl Per Moberg på kanal 7 möjligen. Är på västkusten i Smögen o fiskar kräfter. Mina gamla hemtrakter (nästan, e ju Bohuslän iaf! Kommer ju från Uddevalla.) Gott o höra dialekterna :)

Ne, mys på i höstrusket. Imorn blir det lekdejt för Emilia me sina kusiner på pappas sida i Länghem.

Tjingeling

ζ

Miss Betty B

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Haha, kände mig som en idiot när jag testade zumba, men ja, kul var det. :P Borde kanske testa någon mer gång, när vi var där så var det ju indisk dans vilket innebar en jävla massa rulla på höfterna och vifta med händer och fingrar, uppenbarligen inte min grej...:P



Tänkte bara säga också att din header-rubrik finns kvar inne på kommentar-sidan, bara så du vet.

2011-09-21 @ 23:38:52
URL: http://xilona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0