Jobb i dagarna tre

Livet som delvis hemmamamma är jobbigt ;) Ne, skoja bara!! Bytte ju dag idag mot imorn eftersom en på jobbet skulle iväg på nåt + att jag har bytt en helgtur så jag ska jobba på lördag också. Vilket va väldigt bra! För jag åker ju bort till Turkiet den helgen jag ska jobba, så där slapp jag en semesterdag!! :)

Så imorn o på fredag blir de vårdcentralen. Får inte glömma o baka lite bröd (som jag nu har köpt både mjöl o jäst till) som jag ska bjuda på, bara för att jag ska ta hem ett lågt soffbord som ändå ska bort. Tyckte jag va en bra deal, o de gjorde visst chefen me. Tänkte ha det där nere, så gör inte så mycket att det är lite slitet på bordsskivan.

Ne, nu blir det bums i sängen så man orkar upp imorn! Har förresten fått mina redigerade bilder som jag beställde i 11x15 format. Tyvärr så va det flera som var beskurna jättekonstigt, så de flesta som hade min signatur på såg jättedumma ut :( Och på ett kort fattas en hel + lite av andra bokstaven också. Det var liksom det som gjorde hela bilden till vad den va, så e lite besviken. Så kommer inte beställa där nån mer gång iaf!! Men blev nöjd för övrigt. Gott o ha gjort det :) Fina bilder på svart papp = Snyggt!


ζ

Miss Betty B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0