Massa o göra nu!

Känns det som iaf... En sak är iaf att jag MÅSTE fyllla en ny blankett till dagis med tiderna. Inte så kul. Men ett måste! Och så måste jag va hemma imorn efterom de ringde från dagis idag pga att Emilia åkt på Svinkoppor(-Impetigo)! Inte lika kul det heller. Men har bytt bort tisdagen mot torsdagen iaf. Och svärmor har vart hemma idag med lillskiten.

*TACK*

Så denna veckan blir det max en v.a.b. hoppas jag på då. Får inte glömma o ringa f-kassan om det iaf! Hehe..

Sitter här i soffan nu me mina svettig kläder. Fick stå som instruktör idag med min nya fina instruktörs tröja :) Typ 2 nr för stor men.. Får la duga så länge!


Gör snygg entré med o komma när första låten slutar! Ibland går klockan lite fortare än vad man själv planerar, som vanligt.. :)

ζ

Miss Betty B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0