Medium

Förut idag så ringde min syster P. Man hörde nästan hur hela hon satt som på nålar eller hur man nu ska beskriva det. Då säger hon att hon har ringt o pratat med ett, eller rättare sagt två, medium. Ska inte berätta hela historien här, men man kan väl ändå säga att de prickade väldigt bra o rätt på det min syster nog ville komma fram till.
Hon gav mig nummret, så det var dags för min tur ;)
Jaha ja, tänkte jag. Har aldrig gjort detta innan. Anden i glaset räknar jag inte riktigt...
Kom till en kvinna som hette Amanda, tror jag hon presenterde sig som. Hon va nummeroist(?). Hon räknade på hur siffrorna beskrev mig som person, vilket år jag befann mig i nu osv. Och får nog säga att det var en väldigt bra beskrivning jag fick. Hon fick bara mina sex första siffror i personnummret och utgick från dem. Sen la hon tarotkort, frågade om jag hade nån speciell undrar. Vilket jag givetvis hade ;)
Undrade hur det var med kontakt med dem som inte längre är i livet. Hon fick namn på tre personer som jag tror huserar hos mig ibland och hon gav en beskrivning (alla tre helt vitt skilda) till var o en. Och alla stämde rätt bra! Helt fantastiskt. Två av dem var här till och från och var beredda att stötta upp mig om/när jag behöver det. Den tredje var desto mer närvarande, vilket jag också misstänkte. Hon står med ett ben i varje kan man kanske säga. Och det kändes skönt att få det bekräftat på nåt sätt. För då har jag rätt ang min känsla. Nu ska jag va tydlig med att jag sa inget om vilka dessa personer var, va de har för betydelse för mig, ålder eller något annat! Endast deras förnamn. Sen frågade hon mig om jag har nån relation som inte är riktigt OK. Nja, tyckte jag (tänkte på Janne, och där e ju allt bra), men så tänkte jag lite till... Och sa "ja, jag har väl tänkt en del på relationen mellan mig och min far." Ja säger hon, min nästa fråga skulle va om det är en han....
De som har vart i mitt liv iaf en kort tid vet att jag inte har någon kontakt med min far, självvalt. Och just denna sommaren har jag funderat och disskuterat med andra huruvida det skulle vara värt eller ej att ta upp kontakten igen. Vet ju vart han finns och mina syskon har kontakt. (Mycket invecklad historia detta!) Men beslutade mig tillslut för att jag nog inte skulle få ut så mycket utav den, så jag la ner det tillslut. Hur som haver så sa kvinnan att nästa år, när jag går in i år 4 så är det mycket som kommer att hända. Och hon tror att det är då något kommer ske som ger mig en öppning då min tid "är kommen" för att kanske ta kontakt, eller nåt.. Är väl bara att vänta o se vad som händer antar jag :)



Oj oj, blev mycket skrivande idag! :) Hoppas ni tyckte det var spännande och roligt o läsa iaf.
Imorn blir det till att jobba! Och sen är det bara EN dag kvar tills jag och kussen Ida åker till Antalya :D
*Yippie*

ζ

Miss Betty B

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha men va häftigt! Snyggt bloggnamn ;)

2011-09-29 @ 00:00:41
URL: http://missbettyboop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0