Pringles..

Precis hemkommen från stan med Emilia. Fått uträttat lite ärenden där, bl.a hämtat mitt VISAkort som jag glömde på jobbet.... Millis tog en banan på Maxi medan vi handla, men min mage suger det lite i, så vad passar inte bättre då än lite Pringles Cheese & Onion?! Min nya farorit alla gånger! ! ! :D Står ju så fint här på bänken i köket o bara väntar lidelsefullt på mig! Mmmm... Millis har jag lagt för o sova middag. Verkar som om hon mår bättre idag, så får nog bli dagis imorn igen. Gott de! Kanske jag kan åka till U-a imorn istället.. Hm, tåls att tänkas på!

Ne, ut o rasta Hilma lite :)


ζ


Miss Betty B

Kommentarer
Postat av: Helena

Du är säkert det jättefint också. kram

2011-09-08 @ 17:54:06
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0