Regnet de bara öser ner...

En fin melodi, tyvärr så kan jag bara dem orden i låten :P Inte mycke o göra åt det.
Har precis gjort mat nu, korvstroganoff blir de idag! Hann med lite lek på lekplatsen med innan regnet kom ikapp.
Sen kom det en rolig filur o knacka på dörren. En tjej (som jag antar bor här i byn) som sa att de ska göra en Hembygdsbok. Låter ju kul, så hon ville ha lite info om vårat hus helt enkelt. Hade ju inte så mycket att bidra med, men hon skulle återkomma när vi båda va hemma. Vilket nog skulle bli svårt iof :P Höh... Men men, vore kul o se hur det blir! Se om Helena har lite gamla bilder på huset kanske som vi kan låna.

Ska ta o äta lite. Tror gubbs kommer snart, så väntar en liten stund till iaf. E inte överdrivet hungrig ändå.
O ja just de, smaka på brödet jag gjorde igår. Och de va ju jättegott! Nygräddat e väl iof alltid gott! :P Men ändå.. Så nu har jag några bitar i frysen oxå. Kanske skulle handlat lite idag.. Mjölken e ju änna snart slut me, igen.. Fattar inte vart all mjölk tar vägen nån stans. Bara tar slut!



ξ



Miss Betty B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0