Suck

Känner mig bara så jävla trött! Både i kropp o själ tror jag. Har sovit en timma medans Emilia gjorde det samma. De va rätt gott.. Och inte blir det roligare för att det ska krångla med både det ena och det andra här hemma. Konstigt att allt ska hända samtidigt hele ti'n. ORKA! Janne är iväg i tid och otid för både det ena och andra. Teo kan inte hantera vanliga grejer som hör till sunt förnuft, så tack vare han e jag utan mobil fram till tisdag, datorns hårddisk är krachad, och då va den datorn NY! Förkylningen vägrar o släppa, så känner bara BLÄ för det mesta just nu! Har inte ork till varken Hilma eller Emilia känner jag :( Inget kul alls!

Så just nu, så känner jag att en resa vore väääldigt skönt! Men får väl försöka vänta lite på detta då, en månad kvar!

Ne, får försöka underhålla min kära dotter lite. Sätta sig i soffan o läsa nya Dumbo-boken hon fick på posten igår.



*Ge mig ork nån, snälla*

ζ




Kan ju lägga till att jag INTE känner mig så pigg
som jag ser ut att vara på bilden....


/Miss Betty B

Kommentarer
Postat av: Bine

Och jag är ju inte hemma så jag kan ju inte passa Millis eller Hilma:/

Men är riktigt bus sugen nu så du får nog varna Millis för i övermorgon kommer jag hem;)

2011-09-03 @ 19:47:56
Postat av: mamma

Styrkekramar till mitt hjärta <3<3<3

2011-09-03 @ 20:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0