Supergott recept

Hittade jag på en annan blogg här. Har tyvärr glömt vad bloggen heter, bara kollade upp receptet! :P Så tänkte iaf att jag skulle dela med mig av det här :)




Du behöver:

2 pkt Ballerina kladdkaka
50-100gr Philadelphiaost
200 gr vitchoklad att dekorera med
Grillpinnar

Gör så här:
Mixa kakorna, tillsätt lite philadelphiaost i taget tills du får en lagom kladdig smet som går att rulla till bollar.
Ställ in bollarna i kylen i ca 30 min.
Klipp till grillpinnarna i lagom längd.
Doppa ena änden av pinnen i chokladen, stick ner i bollen och doppa sedan i chokladen.
Ställ upp och ner på ett fat för att chokladen ska stelna.





Så när man är färdig ska det se ut som vita bollar (typ som negerbollar) med en liten pinne i som man kan hålla i. Har ingen bild tyvärr. Kommer inte ens ihåg vad kakorna heter.... =/ Dipp Cake kanske? Äsch, vet inte, men gott låter de iaf!!! :D Så ska prova detta nån gång iaf.

Nu ska här kläs på o borstas tänder, sen ska vi ut o ta en promenad, ser ut o va uppehåll just nu, så får ju passa på!


/Miss Betty B

Kommentarer
Postat av: EVELINA - SKRIVER ROMAN OCH DRIVER FÖRETAG!

Det där låter verkligen farligt gott!! =D

2011-09-13 @ 17:24:22
URL: http://evelinaknipstrom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0