Torsdag morgon

Har nyss gått upp.. Emilia fick Janne hämta på dagis igår, hon hade världens bajjautsläpp :P Vi va redan två man kort på jobbet, så J fick åka istället. Men idag är min lediga dag :) Hon verkar va lite bättre. Fast det kan väl o andra sidan inte komma ut så mycket mer eftersom  hon gjorde en bajja te sen.... O de va en redig en!
Hade ju planerat att åka upp till U-A igå efter jobbet, men de icke! De sket sig, bokstavligt talat! HAHA!

*Humor*

Men gubbs hade gjort jättegod mat när vi kom hem! OCH så stannade han hemma!!! Han åkte inte iväg när jag kom för o jobba. ♥

Men jag glömde mitt bankomat kort i kläderna på jobbet igår... Tekla va som tur kvar (stod utanför jobbet) så hon kunde gå in o låsa in det i ett skåp. Tackar jag för!!
Så idag står på agendan att åka o hämta bankomatkortet, åka till stan o köpa kattlucka (hänger bara en handduk där nu, och den är inte längre vit...). Sen blir det bara mys hemma. En promenad me såklart! Hilma vill ju ut o springa lite. Fast just nu ligger hon o slappar i soffan :)


ζ


Miss Betty B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0