Visingsö, Gränna

Är precis hemkommen efter två dagar på Visingsö med jobbet. Och jag måste ju säga, att så kul och så mycket bra som har blivit sagt på dessa två dagar, det har inte hänt på mycket länge!!
Detta var precis vad vi behövde!
Vi hade även äran att få med våra två nya medarbetare sm fick sin första dag igår.... Men det verkar som om det har gått väl och att vi inte har skrämt iväg dem :P

Har tagit lite kort. Tror jag fick några okej bilder iaf. Håller på o lägger in dem i datorn just nu, så ska se hur de blev. Orkar nog inte redigera om dem just nu, så dem får bli i original.

Förkylningen håller i sig oxå :( Igår kväll till middagen så började jag känna hur krafterna började ta slut :P Iprenen hade hyfsat bra effekt under dagen o vi cyklade sen på kvällen. (Mycket trevligt och roligt!) Men sen så orka jag inte mycke! Ingen pubkväll för mig där inte :P Haha... Men men, vi avslutade nästan allesammans med kaffe våningen ovanför och där sjöng vi lite visor och fick både ett och två rediga skratt så tårarna rann o man fick nästan ont i magen!

♥ Underbara människor! ♥

Så här kommer lite bilder iaf från dessa dagar, de flesta är tagna igår på torsdagen. Va lite slöer idag, o batteriet på kameran nästan slut!


På väg till Visingsö med färja där vi blev uppmötta med Remmalag.

Fantastiska omgivningar över hela ön

Det blev både tre-kaffe och lite vin till maten

Vi fick ha lite friskvård och hälsa också. Cykeltur på torsdag och lite frukt sen på fredag!



SKÅL
/Miss Betty B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0